niedziela, 27 stycznia 2013

sen

Po wyjściu braci z psem z opolskiego dworca, zaczepiło ich dwóch podejrzanych mężczyzn w garniturach, którzy chcieli im zabrać psa lecz udało się rodzeństwu uciec.
Niestety gdy ich siostra wyszła do parku z Reksiem tych samych bandziorów napadło na nią i porwali psa. Dziewczyna załamana wróciła do domu i postanowiła uratować swojego pupila! Jak postanowiła, wyszła z domu do największej i najniebezpieczniejszej dzielnicy Opola,  by pójść do miejskiej mafii. Basia bardzo przerażona weszła do ich kryjówki-centrum sportu i komiksów. Od razu na wejściu Reksiu ujrzał swoją panią i pobiegł do niej, ochroniarze zaprowadzili ją do swojego Bossa. Dziewczyna tak się bała, że nie umiała powstrzymać łez. Podszedł do niej potężny mężczyzna i zaczął mówić, że jej pies wygląda bardzo smacznie i dość długo na niego poluje, wtedy Basia wybuchła płaczem i zaczęła prosić:
 -nie, proszę nie, Reksiu to mój najlepszy przyjaciel, nie mam nikogo innego, proszę...- Basi przerwał płacz.
 -kochanie...rozumiem, byłem taki sam jak byłem w Twoim wieku, zamknięty w sobie, uciekaj z nim!
Dziewczyna podczas ucieczki wpadła na chłopaka z długimi włosami, z łzami w oczach przeprosiła, a ten postanowił jej pomóc. Gdy dotarli do parku Przemek zauważył, że Basia krwawi z lewej ręki, chcąc ją opatrzyć, podniósł rękaw i zobaczył wycięte napisy: "I hate me", "FAT" i wiele sznyt...popatrzył na nią a w oczach można było zauważyć przerażenie, żal, współczucie, miłość...
Na pożegnanie przytulili się...to był najbardziej realny uścisk, którego oby dwoje nie chcieli zakończyć, cały czas szeptali sobie coś do ucha, Basia czuła, że musi już go puścić i czuje jak łzy napływają jej do oczu, puszcza, lecz Przemek wciąż ją tuli i nie chce kończyć.

Taki banalny, nie prawdopodobny sen, a wydawał się tak realnie....śmieszne, można się zakochać w chłopaku ze snu? Jestem jakąś wariatką ale naprawdę czułam ten uścisk, czułam te emocje, czułam to, że nie chcę go za nic puścić.

Namalowałabym Cię, gdybym umiała
Zrobiłabym zdjęcie, gdybym umiała
Ale niestety to był tylko sen...

Przemek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz