poniedziałek, 18 lutego 2013

Kim tak na prawdę jestem?

Sama już nie wiem.
Byłam osobą, która bardzo lubiła spotykać się z znajomymi, no ale ludzie się przecież nie zmieniają, to dlaczego teraz wolę być sama?
Więc jestem towarzyska czy wręcz przeciwnie?
Kiedyś bardzo lubiłam uprawiać jakikolwiek sport, a jak na razie nie chcę ruszać się z łóżka.
To teraz jestem leniwa?
Raz mówię prawdę, a na drugi raz może zdarzyć mi się skłamać.
Kłamczucha.
Dziękuję i nie dziękuję.
Niewdzięcznica.
W tej chwili chcę to ale jakiś czas temu chciałam coś innego.
Niezdecydowana.

Tyle cech, które cały czas zmieniają to jaką jestem, więc będę czekać i jak się dowiem kim jestem to napiszę to tutaj i pochwalę się wam, że już wiem.

A Ty kim tak na prawdę jesteś?

weepingintodancing.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz