niedziela, 10 marca 2013

Cześć, jestem nikim ważnym.

Nie lubię romansideł ale lubię Titanica.
Nie lubię komedii-romantycznych.
Nie płaczę na filmach.
Nie lubię się stroić, ubieram to co jest wygodne.
Nie maluję się.
Nie śmieję się z tego co dla innych jest śmieszne.
Nie lubię happy endów
Lubię gdy ludzie w filmach umierają.
Nie lubię podlizywania się.
Nienawidzę kłamstw.
Nienawidzę fałszywości.
Lubię rap, którego słucham od jakiś 8 lat.
Nie lubię komplementów.
Nie lubię szpilek, obcasów.
Nie lubię sukienek!
Nie lubię kolczyków.
Lubię bransoletki.
Nienawidzę przemocy.
Nie lubię przezywanie innych.
Lubię deszcz.
Nie lubię burzy.
Lubię fotografię.
Lubię chodzić do Kościoła.
Lubię zwierzęta.
Lubię spacerować, biegać, jeździć na rowerze i rolkach.
Nie lubię imprez.
Nie lubię dyskotek.
Lubię seriale.
Lubię słodycze.
Nie lubię mojej p. psycholog.
Nie lubię poniedziałków.
Lubię filmy o Zombie.
Lubię czytać blogi.
Lubię tumblra.
Nie lubię chamsko.pl
Nie lubię dubstepu.
Lubię moje łóżko.
Lubię mojego misia.
Lubie kolor czarny.
Nie lubię różowego.
Lubię dres.
Lubie o kilka rozmiarów za duże ubrania.
Lubię czytać.
Nie lubię sprzątać.
Nie lubię zakupów.
Lubię moją torebkę, całą w przypinkach.
Lubię pomagać.
Nie lubię wychodzić na dwór.
Bardzo lubię moich przyjaciół ♥
Nie lubię szkoły.
Nie lubię mojej klasy.
Lubię mój pokój.
Lubię marzenia.
Lubię być chwalona.
Lubię się przytulać.
Lubię spać z misiem.
Nie lubię mojego budzika.

A gdybym była inna?
Gdybym nie była zwyczajna?
Gdybym była bardziej dziewczęca? 
Czy zmieniłoby się coś, gdybym się zmieniła?

4 komentarze:

  1. Lubię Martę. Taką, jaką jest.

    Pozdrawiam Cię, Deszczowa Dziewczyno. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie jesteś dziewczyną chodzącą w różowych bluzeczkach z dekoltem do pasa, dobrze, że się nie malujesz i nie znosisz butów na obcasach. Dobrze, że nie chodzisz w spódniczkach, w których widać wszystko co pod nimi jest. Wyobraziłam to sobie i się lekko wystraszyłam :)
    Nie zniosła bym Cię, wymalowanej, takiej fałszywej na każdym kroku(...).
    Pamiętasz jak leżałyśmy w parku i oglądałyśmy gwiazdy ? To było takie szczere i takie tylko nasze. JESTEŚ WARTOŚCIOWA !!
    Są różne dziewczyny na tym świecie ; jedne kochają komedie romantyczne, inne oglądają filmy o zombie, a jeszcze inne mecze piłki nożnej. Jedni lubią pop inni reggae a jeszcze inni rap. I tak na prawdę,mało ważne jest to, co ktoś o Tobie pomyśli,powie czy co uważa na Twój temat. Najważniejsze jest to,aby pomimo wszystko pozostać sobą,bo gdybyśmy wszyscy byli tacy sami świat byłby nudny.

    Kocham Cię, bardzo mocno !!!!! :*

    OdpowiedzUsuń