piątek, 1 marca 2013

Warszawa

Jadę jutro z przyjaciółmi do Warszawy na weekend, tak sobie myślę, że to nie jest najlepszy pomysł bo na pewno będzie ciężko, zawsze jest ciężko.
Nie jestem zbyt mądra, że zgodziłam się na ten wyjazd a zwłaszcza, że oni nie wiedzą, że u mnie jest jak jest.

Czytałam dziś blog kolegi, który bardzo mnie zranił.
Smuci mnie to, że ludzie mają takie zdanie o mnie i innych, którzy cierpią na depresję.
A może i on ma rację, ja się tylko użalam nad sobą a inni mają prawdziwe problemy.
Przepraszam ale nie umiem wmusić w siebie te pozytywne uczucia i emocje.
Przepraszam, na prawdę nie umiem.

1 komentarz:

  1. A mnie już to jebie co ludzie o mnie myślą. A wiesz dlaczego? Bo gówno wiedzą. Bo gówno wiedzą o depresji i o tym w jakie stany wpędza ta choroba.

    Chuj z nim. Nie przejmuj się, nie czymś takim.
    Baw się dobrze!
    ;*

    OdpowiedzUsuń